Lamuriti-ma va rog!

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos

Lamuriti-ma va rog!

Mesaj Scris de aocnae la data de Vin Apr 18, 2014 11:49 am

Mi-am facut un tatuaj acum 11 zile m-am dat cu crema cam o saptamana...mi-a cazut excesul de tus sub forma unei pojghite si acum unde este tatuajul mi s-a facut pielea de zici ca este pielea unui sarpe cand naparleste...sunt numai cojite mai mici si este crapata si gen zbarcita pielea...ce se intampla? Va rog frumos lamuriti-ma si pe mine...     affraid affraid affraid affraid

aocnae

feminin
Numarul mesajelor : 1
Varsta : 21
Location : Slatina
Data de inscriere : 18/04/2014

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Aceasi problema

Mesaj Scris de KiraOfficial la data de Mier Iul 02, 2014 8:59 pm

Aceasi chestie si la mine, am tratat tatuajul cu vitamina A-D (din israel primele 4 zile) apoi am folosit bephanten unguent. Nu l-am expus excesiv la soare, l-am spalat foarte des cu protex (pe scurt am facut totu' cam la carte). Cantitatea de unguent folosita este cam de un dop de bephanten.

KiraOfficial

masculin
Numarul mesajelor : 1
Varsta : 21
Location : Craiova
Data de inscriere : 02/07/2014

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus


 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum