Probleme cu ALBUL!!!

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos

Probleme cu ALBUL!!!

Mesaj Scris de delgadito la data de Sam Ian 07, 2012 11:25 am

Rog ajutorul tuturora cine ma poate ajuta.
Am un alb Snow White Opaque cumparat de la Articole-tattoo si nu iasa alb sub nici o forma.
Multumesc anticipat pentru cei interesati de ajutor.
avatar
delgadito

masculin
Numarul mesajelor : 7
Varsta : 36
Location : timisoara
Data de inscriere : 13/12/2011

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: Probleme cu ALBUL!!!

Mesaj Scris de nick_style la data de Sam Ian 07, 2012 1:15 pm

Salut,nu se vede nimic sau iese alta culoare?
Albul trebuie sa-l agiti bine inainte sa-l folosesti.
Nu se vede cand il bati sau dupa ce se vindeca?
avatar
nick_style
Membru Gold
Membru Gold

masculin
Numarul mesajelor : 1386
Varsta : 37
Location : vaslui
Data de inscriere : 19/04/2009

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: Probleme cu ALBUL!!!

Mesaj Scris de delgadito la data de Sam Ian 07, 2012 1:22 pm

nu se vede nici cand il bat nici dupa ce se vindeca,sau exista o tehnica aparte?
am incerca si sal diluez putin cu apa distilata si tot nu iasa Crying or Very sad la un momentdat am vrut sal arunc Twisted Evil
avatar
delgadito

masculin
Numarul mesajelor : 7
Varsta : 36
Location : timisoara
Data de inscriere : 13/12/2011

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: Probleme cu ALBUL!!!

Mesaj Scris de sever la data de Sam Ian 07, 2012 2:44 pm

cu ce il bati? ce masina ce setare si ce tub plastic sau metal?

sever
Membru Gold
Membru Gold

masculin
Numarul mesajelor : 841
Varsta : 37
Location : Lupeni-Hunedoara,Odense-Danemarca
Data de inscriere : 06/11/2010

Vezi profilul utilizatorului http://www.severtattoo.com

Sus In jos

Re: Probleme cu ALBUL!!!

Mesaj Scris de delgadito la data de Sam Ian 07, 2012 2:50 pm

am uitat sa precizez ca sunt incepator,imi cer scuze tuturor am o masina shader de 10 wrapi si mia setato atila de la articole-tattoo si e un Snow White Opaque in tub de plastic
avatar
delgadito

masculin
Numarul mesajelor : 7
Varsta : 36
Location : timisoara
Data de inscriere : 13/12/2011

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: Probleme cu ALBUL!!!

Mesaj Scris de sever la data de Sam Ian 07, 2012 4:31 pm

ma omule cu ce tub -varf bagi in piele ?? de metal sau varf de plastic?

sever
Membru Gold
Membru Gold

masculin
Numarul mesajelor : 841
Varsta : 37
Location : Lupeni-Hunedoara,Odense-Danemarca
Data de inscriere : 06/11/2010

Vezi profilul utilizatorului http://www.severtattoo.com

Sus In jos

Re: Probleme cu ALBUL!!!

Mesaj Scris de delgadito la data de Sam Ian 07, 2012 5:31 pm

de plastic sunt manere cu tot cu varf de unica folosinta
avatar
delgadito

masculin
Numarul mesajelor : 7
Varsta : 36
Location : timisoara
Data de inscriere : 13/12/2011

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: Probleme cu ALBUL!!!

Mesaj Scris de Pick la data de Dum Ian 08, 2012 12:19 am

cu albul de obicei se lucreaza mai greu..depinde si de pielea clientului depinde si cum lucrezi tu..daca futi pielea la umbre albul n-o sa intre asa bine,, sa ma corecteze cineva daca gresesc Smile
avatar
Pick
Membru Gold
Membru Gold

masculin
Numarul mesajelor : 157
Varsta : 27
Location : galati
Data de inscriere : 29/01/2011

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: Probleme cu ALBUL!!!

Mesaj Scris de delgadito la data de Dum Ian 08, 2012 9:46 am

in primul rand vreau sa multumesc tuturor pentru ajutor
in al doilea rand sever mia deschis ochii cred ca din cauza plasticului nu iasa calumea albul, am spus cred daca am dreptate aprobatima sau contrazicetima inainte sa arunc tubul ala de alb
avatar
delgadito

masculin
Numarul mesajelor : 7
Varsta : 36
Location : timisoara
Data de inscriere : 13/12/2011

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: Probleme cu ALBUL!!!

Mesaj Scris de danieleion la data de Dum Ian 08, 2012 9:56 am

delgadito a scris:in primul rand vreau sa multumesc tuturor pentru ajutor
in al doilea rand sever mia deschis ochii cred ca din cauza plasticului nu iasa calumea albul, am spus cred daca am dreptate aprobatima sau contrazicetima inainte sa arunc tubul ala de alb
din contra.... tubul de plastic este mult mai bun

danieleion
Membru Silver
Membru Silver

masculin
Numarul mesajelor : 91
Varsta : 35
Location : xxx
Data de inscriere : 09/01/2009

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: Probleme cu ALBUL!!!

Mesaj Scris de delgadito la data de Dum Ian 08, 2012 10:28 am

danieleion a scris:
delgadito a scris:in primul rand vreau sa multumesc tuturor pentru ajutor
in al doilea rand sever mia deschis ochii cred ca din cauza plasticului nu iasa calumea albul, am spus cred daca am dreptate aprobatima sau contrazicetima inainte sa arunc tubul ala de alb
din contra.... tubul de plastic este mult mai bun

atunci nu stiu ce sa mai cred
avatar
delgadito

masculin
Numarul mesajelor : 7
Varsta : 36
Location : timisoara
Data de inscriere : 13/12/2011

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: Probleme cu ALBUL!!!

Mesaj Scris de danieleion la data de Dum Ian 08, 2012 10:40 am

cum adik? tzi-a sp cineva k plasticul nu este bun?

danieleion
Membru Silver
Membru Silver

masculin
Numarul mesajelor : 91
Varsta : 35
Location : xxx
Data de inscriere : 09/01/2009

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: Probleme cu ALBUL!!!

Mesaj Scris de nosferatum la data de Dum Ian 08, 2012 10:58 am

Cei mai mari in ale black and gray folosesc tuburi de plastic pentru alb, si stii din ce cauza?
Se crede ca acul frecandu-se pe tubul de fier creeaza o fina pilitura de fier si albul nu mai e alb dand un ton de gri, si in plus pentru cei ce nu au un sistem de sterilizare tuburile de plastic sunt cele mai recomandate.
Fa un cond pe demonoid si down orice seminariu in materie de tattooing.


Ultima editare efectuata de catre nosferatum in Dum Ian 08, 2012 11:05 am, editata de 1 ori
avatar
nosferatum
Membru Gold
Membru Gold

masculin
Numarul mesajelor : 827
Varsta : 26
Location : Galati
Data de inscriere : 26/07/2009

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: Probleme cu ALBUL!!!

Mesaj Scris de sever la data de Dum Ian 08, 2012 11:04 am

pt alb se folosesc varfurile de plastic,cand bagi alb si folosesti varfuri de metal iese gri dar nu intodeauna si acuma spun si de ce:daca folosesti ace de inox si varfuri de otel sau invers este ok dar daca folosesti si ace si varfuri de inox sau otel(adica folosesti acelasi material la ambele)din cauza frecarii albul capata o tenta de gri.ca si la motoarele de masini niciodata nu se foloseste acelasi material si la piston si la motor mereu unul mai slab si unul mai rezistent.deci in concluzie pt alb ramai la tuburi de plastic.

sever
Membru Gold
Membru Gold

masculin
Numarul mesajelor : 841
Varsta : 37
Location : Lupeni-Hunedoara,Odense-Danemarca
Data de inscriere : 06/11/2010

Vezi profilul utilizatorului http://www.severtattoo.com

Sus In jos

Re: Probleme cu ALBUL!!!

Mesaj Scris de delgadito la data de Dum Ian 08, 2012 11:49 am

multumesc tuturor pt ajutor in special lui sever sper sa mai aveti nervi cu mine si pe viitor pt alte probleme
bafta tuturor
avatar
delgadito

masculin
Numarul mesajelor : 7
Varsta : 36
Location : timisoara
Data de inscriere : 13/12/2011

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: Probleme cu ALBUL!!!

Mesaj Scris de nick_style la data de Dum Ian 08, 2012 11:51 am

Oricum la tine nu varful este problema ca orice ai folosi tot trebuie sa ramana alb indiferent de nuanta,adica alb pur sau spre gri.
avatar
nick_style
Membru Gold
Membru Gold

masculin
Numarul mesajelor : 1386
Varsta : 37
Location : vaslui
Data de inscriere : 19/04/2009

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: Probleme cu ALBUL!!!

Mesaj Scris de Continut sponsorizat


Continut sponsorizat


Sus In jos

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus


 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum